HTML

utazom

Jövő héten Pécsre megyek ez még magában nem is volna nagy szám. Nade hogy hová és miért? Az kérem igen nagy szó számomra.

Friss topikok

Linkblog

Pécs unalom és a végszó.

2011.01.27. 10:11 Atolla

Kaja pocsék volt, (nem meglepő) ellenben minden szobához volt saját fürdőszoba. 10pont.

A nővérek rendesek voltak és orvosokat is láttam néha napján. Mit is kerestem ott? Én speciel a minarethez vezető utcát. Ők viszont körberagasztózták a halántékomat EEG-s tappancsokkal és hozzáerősítettek egy szokolrádió kinézetű szerkenytyűhöz amit már másnap roham közben szét is törtem. amúgy ezt az egész hajcihőt EEG monitorozásnak hívják. Olyan, mint az EKG csak a tappancsok nem a szív tájékon vannak hanem a fej, halánték, és homlok táján.

Voltam 3T (Tesla) MRI-ben normális embernek nem ajánlom. A klausztofóboknak meg pláne nem. Olyan hangos mint egy 1800-as évek beli gőzmozdony kazánsora mellett álldogállni merő passzióból. ha mégis muszáj ajánlom az ezerből való visszafelé számolást!

Jelentezünk 3 hónap múlva! Ennek két éve, hja kérem az 50 ezres boríték elmaradt!:(

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: eeg gőzmozdony orvosok nővérek csúszópénz

A bejegyzés trackback címe:

https://utazom.blog.hu/api/trackback/id/tr312617495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása